you were never supposed to leave

sitter cafet med becka. har inte bloggat på ett tag men jag har varit i stockholm på konfa så fanns inget jag kunde göra åt det...
har ju varit i stockholm i helgen så jag kom hem igår, var helt slut...
vi hade ju jagat tåg hela dagen så jag hade rätt till att vara trött.
jag anna och becka har tagit över 800 bilder med min kamera, typ hälften passar in under kategorin: mitt fula liv!
jag trodde inte att man kunde vara så ful tills jag såg bilderna! har iaf haft jätteroligt.
när jag kom hem skulle jag ladda mobilen och upptäckte då att man har glömt laddaren på tåget = UNDERBART!!!
ÅÅÅÅHH!! så jag måste köpa en ny idag, kul! fast nej.
jag ska gå nu för jag har lektion snart och måste hämta grejjer så jaa, nu skrivs det inte mera :)
pussen
amanda
anna är stolt över sina små barn!
jag är inte vacker på denna bild! ser sjuk ut! men jag va ju tvungen att ta en bild på alla tre:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0