i'm ready for it

skola som vanligt idag...
om 30 min är det dags för musikprofil...kanske inte det roligaste men jag får ju mobba hanna lite extra :D
idag har ju inte hunnit göra så mycket med tanke på att klockan just nu är 8.31.
men aa, igår chatta jag med samuel som försökte lära mig hur man klarar en rubiks kub. det gick inte så bra...
men  den är med till skolan (nördvarning ;)) så att han får lära mig nu istället...:P
ibland är jag så busig :)
har inte så mycket mer att skriva..joo jag och marika ska ju praoa på dressmann! hehe :D
vi får väl se hur det går...vi kanske kommer hem med slipsar, skjortor, kavajer, kalsonger....you name it ;)
orkar inte skriva mer, för jag har ju inte mer att skriva. hehe busigt värre :)
pussen
amanda
anna och jag på donken i estocolmo, konfa you know..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0