i've had you so many times but somehow i want more

sitter och kollar på halv åtta hos mig.
det var jättelänge sen jag bloggade, jo tack jag vet :p
men så är det när man har minne som en guldfisk, hehe
men iaf. dagen har varit bra. på lunchrasten blev man mobbad av erik :( inte snällt, men blev lite gladare på honom när han gav mig en hjärncell (jippiii!) :D
åkte tillbaka till skolan och var där från halv 6 till kvart i 7. mycket trevligt måste jag säga, får ju kompledigt för det också :D
måste ju skriva att jag har börjat med fotbollen igen. känns jätteskönt att börja träna ordentligt och få spela igen. jag behövde ett litet uppehåll för att förstå att jag älskar den underbara sporten som kallas forboll :)
nu har jag inte så mycket mer att skriva förutom att jag har spanska prov på torsdag, hehe. men det kommer att gå bra.
pussen
amanda
om ni inte lägger märke till min förstorade mun så säger jag till om det nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0