maricutto

måndag igen.
vakna vid 6 imorse, går upp fixar sig iordning drar till skolan. spenderar några timmar där är skolan slut. skyndar sig för man ska till bussen då hör man becka: VÄNTA! JAG MÅSTE PÅ TOALETTEN!!! man går går ut och sätter sig för att man ska vänta på becka då ser man att bussen åker förbi...en jättearg amanda sitter kvar på bänken. becka kommer. vad är det? BARA FÖR ATT DU VA TVUNGEN ATT GÅ PÅ TOALETTEN SÅ MISSA VI BUSSEN!!! hihihihihi ojjdåå. det kommer rök ur amandas öron och hon är illröd i ansiktet och känner för att strypa becka... iallafall så går vi till busshållplatsen, väntar på bussen. bussen kommer vi (jag, becka, marre och klara) går på, åker ungefär till pressbyrån i okka när bussen stannar för att släppa av nån tjej. dörrarna öppnas inte, busschauffören måste trycka upp dörrarna. hon får gå av men bussen startar inte... vi sitter där ett tag tills busschauffören säger att vi måste vänta på nästa buss. sitter där ett tag tills becka börjar gnälla och lurar med sig klara att gå till hird. jag och marre sitter kvar lite till, den andra bussen kommer. vi går på bussen och känner att det luktar som renée. åker till hird kommer fram. klara, becka, jag och marre står i köket och pratar om bloggar när klara säger: men marre har nte du en blogg som hette typ maricutto (med k-ljud)? jag och becka börjar garva hysteriskt och kan inte sluta...så vi håller på och skämtar om det där när vi börjar diskutera stavningen av marres nya namn. vi kommer fram till att det ska stavas med c när becka säger: men tänk om någon uttalar det maricutto (med s-ljud)?.. vi funderar ett tag när vi upptäcker att det låter som risotto. jag och becka garvar ännu mer... senare skriver vi om alejandro och sitter på hird och sjunger: don't call my name, don't call my name maricutto (k-ljud) och så vidare.... jaa iallafall sen var det träning och jag orkar inte skriva mer
hörs imorrn.
pussen
amanda

Kommentarer
Postat av: becka.

MARICUTTO hahahahahahahahaha guuuuuuud det var länge sedan något var så roligt :D <3<3<3

2010-09-28 @ 08:22:55
URL: http://rebeckaronnegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0