rönne is da shiet

dahlberg och rönne skulle gå och köpa godis.
de kommer in i affären, rönne går fram till en hylla med lite godis
rönne: SALAMIKLUBBA med hockeypulver, fy vad äckligt!!!
dahlberg: det står SALMIAK inte SALAMI!!!! hahahahaha
dahlberg och rönne börjar skratta och de som är i affären tittar lite konstigt åt deras håll.
sen ska rönne välja vilken klubba hon ska ha, dahlberg har redan valt en colaklubba och en jordgubbsklubba.
rönne: jag tar en colaklubba...eller ska jag ta en jordgubb??
dahlberg: ta bara en så vi kan gå härifrån..
rönne: men den där är ju grön, är det ÄPPLE?!
dahlberg: men RÖNNE!!!
rönne: nae jag tar en jordgubb..neeej jag tar en cola.
äntligen så har rönne bestämt sig och vi går därifrån
senare på bussen äter rönne sin colaklubba och dahlberg äter sin jordgubbsklubba
rönne: får jag smaka och kolla om jag valde fel??
dahlberg: jaa gör det då..
rönne: FAAAAAAN JAG VALDE FEL!!!
hahahaha vilken trevlig dag det var.
pussen
amanda

Kommentarer
Postat av: becka :)

hahaha shiiiiiit va kuuul :) <3

2010-10-18 @ 13:12:50
URL: http://rebeckaronnegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0