fina små djur

nu va det ju ett tag sen jag blogga så jag får väl ta och göra det nu då.. jaa som ni säkert redan vet så är det lördag idag. idag vakna man typ 11 men gick inte upp direkt utan man låg kvar i sängen typ en timme till för att man älskar sin säng. jag är seriös om jag kunde så skulle jag gifta mig med min säng, jag tror att vi skulle få jättefina barn... men nog om det, för nu vet jag att rebecka rönne sitter hemma och garvar för sig själv.. och då tänker ni hur kan du veta det amanda?? meeeen hallå?! det är rönne vi pratar liksom!!...hehe
nej nu slår jag till mig själv jag skulle ju sluta prata om detta så jag kan väl prata lite om vad jag gör.
just nu sjunger jag som en tondöv gås i målbrottet, japp nu vet ni det..ojj nu låter jag som en igelkott som har druckit för mycket saft..hihihihi jaa sådan är jag. (nu garvar rönne igen). jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.. jo jag har precis ätit en jääättegod..... KAKA!!!:) haha jaa nu räcker det vi får väl se om jag bloggar senare eller om jag gör det imorrn eller så kanske jag gör både och eller inget av dom aja vi får se...
pussen
amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0