skoldag

japp idag är det alltså skola. det kanske ni redan visste?? :o
amanda tycker inte att det är kul att börja 8 när man egentligen börjar 8.40
det var nämligen genrep med musikprofilen så det blev en tidig morgon för mig idag.
när man kom till skolan var man så trött så jag ville lägga mig på golvet och sova, men fick jag det? NEJ!!!
nu är det ju dock inte långt kvar innan skoldagen är slut.
vad som nu väntar är engelska lektion. då ska amanda lyssna på sina klasskamrater när de har redovisning!
kuligt :D
efter skolan ska det lilla okkabarnet lisa hellgren åka till lindö, MED MIG! trevligttrevligt säger amanda åt det
kolla lisas blogg som är länkad på min blogg. tihihi.
vi hörs!
pussen
amanda
såhär vackra är jag och lisa! :D

Kommentarer
Postat av: L I S A

Alltid lika vackra! <3

2010-11-23 @ 18:31:53
URL: http://lisaistheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0