redhead

just det. jag, amanda dahlberg, har färgat håret RÖTT! det blev dock bara synligt högst upp på mitt lilla huvud så jag ska färga det en gång till imorrn. det blir väl roligt?! :D
idag var det skola. på måndagar så har mina trevliga lilla, oj förlåt det är fult att ljuga, min klass hade gympa. jag som är så "duktig" på idrotten upptäckte idag att jag inte vågar/kan hoppa över en plint eller bock. det var ju tråkigt för mig, men det kommer nya gånger att försöka på och då smäller det! antagligen för att jag kommer typ ramla eller nåt, men ändå.
jag orkar inte skriva mer för jag sitter och kollar på min drog, svenska hollywoodfruar, hehe. kärlek till maria montazami!!!! :D
pussen
amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0