en liten kort skolvecka

idag började man skolan 8, resten av klassen började 8.40.
vet ni hur det känns..?
det är inte kul att behöva åka jättetidigt hemifrån...
alla garva åt  mig på bussen också så det gjorde ju inte saken bättre. jag sprang till bussen för den var nära på att åka iväg och när jag kom springande så var det ganska djup snö så jag ramla i snön...
men jag kom ju till skolan så det spelade ju inte så stor roll..
denna vecka går man ju bara i skolan till onsdag. studiedag på torsdag och kompledigt på fredag tjohoooo! :D
nu blev amanda lite gladare.
men jaa, prov imorrn. det är väl inte så värst svårt, hoppas jag..
orkar faktiskt inte skriva mer nu..
vi hörs
pussen
amanda
en gammal, oseriös bild på lilla mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0