you know i really like it..

skulle faktiskt vilja sova för det är så underbart att sova, men bara för att jag vill sova så kan jag inte :(
det är inte roligt...
men nog om det..det va ju skola idag
inte mycket att prata om. jag började 10.20 med matte, sedan var det lunch=inte gott. ofärdig "potatisgratäng" om det ens var det..med typ biffar som badade i stekflott, och så får man ju inte glömma kasslern, men den var faktiskt ätlig...
efter lunchen stack man upp till NO salarna. satt där ett litet tag innan linda kom och vi började. jättetrevlig genomgång om vattenhjul..sedan skulle vi rita för vi ska bygga vattenhjul så vi skulle göra en ritning av det. vad roligt att man då jobbar med anton som varken har fantasi eller något annat som är användbart i det läget.. men jag måste erkänna att han ritade ett "jättefint", "runt" vattehjul...
när det äntligen var slut kommer man på att det är SO och att vi jobbar med samma sak där, så jaa... jag blev galen och började prata med mig själv, blev kallad för "antons andra mamma" och lite annat smått och gott..
jaa så är det när man är jag... men efter en timmes SO så var det äntligen slut.
ringde till pappa och tog sedan en välbehövd liten fika med pappsen :D bara så att ni vet så har jag världens bästa pappa!! <3
det sammanfattar väl min dag..när jag kom hem gjorde jag inte så mycket och gör fortfarande inte så mycket..
neej, nu ska jag banne mig SOVA!!
hehe
just det, har ju glömt att berätta att lilla jag var hos frisören i torsdags och klippte mig, jaa så färgade jag ju håret också. blev riktigt nöjd. så nu är det lite "mörkrödsomnärdetintefinnsnågotljussermörkbruntut" japp den färgen har mitt hår nu :D
pussen
amanda
en grymt snygg bild från den underbara sommaren 2010 när vi var på h&m och roade oss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0