what are we to do with you

TJENARETJENARE!!!
sitter med lilla lisa bredvid mig i soffan. sara gick precis. haft en trevlig kväll och resten av kvällen kommer säkert att bli lika trevlig.
idag var man tvungen att tvätta sina nycklar efter att en viss samuel kastade dom i papperskorgen två gånger!
i skolan sista lektionen så fick ju de två pöjksen samuel och nicholas för sig att leka lite med photobooth så helt plötsligt blixtrar det till framför mina ögon och de sitter och skrattar åt bilden som de precis har tagit på mig :(...
jaa det var lite kort om vad jag har gjort idag.
jag orkar faktiskt inte skriva mer så vi får höras någon annan gång...
pussen
amanda
grymt snygga tjejer :D

Kommentarer
Postat av: SaraG

Har man stor käft elr vad? xD <3<3

2010-12-17 @ 23:00:56
Postat av: L I S A

Haha vackraste bilden!

Du jag har redan failat!! Såå... du hade rätt :(

Lisa Hellgren och godis assoo... shiet!

Jag saknar dig massor! <3

2011-01-02 @ 18:19:30
URL: http://lisaistheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0