don't take what you don't need from me

idag är det fredag, härligt.
det blir ju extra härligt när man är ledig, tänkte jag först sedan kom jag på att det inte alls är det.
tro det eller ej men jag gillar att vara i skolan. man får ju liksom träffa alla och så.
nu sitter jag liksom bara hemma och måste råplugga... inte kul.
jag ska ju också ut och åka pulka med mina små kusiner :)
det är väl vad jag ska göra idag
vi hörs nog senare ;)
pussen
amanda
gillar dig starkt..<3



en gammal bild på lilla mig..hehe

Kommentarer
Postat av: amanda molander

och han gillar dig ! ;)

hoppas du får det kul nu när du åker pulka gumman :* <3

2010-12-03 @ 10:47:56
URL: http://amandamolandeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0